Muzyka

poniedziałek, 10 listopada 2014

Muzyka hiszpańska



Niedawno na blogu pojawiła się muzyka po hiszpańsku. Chciałam wam zaprezentować te piosenki wraz z tłumaczeniem. To też jest pewien rodzaj nauki :).

Giulia y los Tellarini - Barcellona "Vicky Cristina Barcelona"

¿Por qué tanto perderse,tanto buscarse sin encontrarse?Me encierran los muros de todas partes.Barcelona…Te estás equivocando.No puedes seguir inventandoque el mundo sea otra cosa,y volar como mariposa.Barcelona…Hace un calorque me deja fría por dentrocon este vicio de vivir mintiendo.Qué bonito sería tu marsi supiera yo nadar.Barcelona…Mi mente está llenade caras de gente extranjera,conocida, desconocida,y vuelto a ser transparente,no existo más,Barcelona…siendo esposa de tus ruidos,tu laberinto extrovertido.No he encontrado la razónpor qué me duele el corazón,por qué es tan fuerte que sólopodré vivirte en la distanciay escribirte una canción.Te quiero, Barcelona.Barcelona es poderosa.
Po co tyle się gubić, tak szukać
I się nie odnaleźć
Otaczają mnie mury ze wszystkich stron
Barcelona... 
Mylisz się
Nie możesz nadal wymyślać,
że świat jest czym innym
i latać jak motyl
Barcelona...
Czuję ciepło,
które sprawia, że jestem zimna od środka
W nałogu, żeby żyć kłamiąc
Jakie piękne byłoby twoje morze
Gdybym umiała pływać
Barcelona...
Mój umysł jest pełny
twarzy obcokrajowców
znanych, nieznanych
i staje się przeźroczysta,
już nie istnieję
Barcelona...
Będąc żoną Twoich hałasów,
twojego ekstrawertycznego labiryntu.
Nie znalazłam przyczyny
dlaczego boli mnie serce,
bo to jest tak mocne,
że tylko będę mogła żyć Tobą
na dystans
I pisać Ci piosenkę
Kocham Cię, Barcelono.
Barcelona jest władcza
POST BĘDZIE SYSTEMATYCZNIE UZUPEŁNIANY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz